יום שבת, 3 בנובמבר 2012

קנייה וסט וקים קרדשיאן מתחננים חתונה ב20 מיליון דולר

רחל פוגל אלימלך
Kim Kardashian וקנייה ווסט דיווחים מתכננים חתונה 20 מ'דולרים ומתכננים להינשא ברגע שגירושיה מקריס האמפריס עשוי רשמי.

מאת: רחל פוגל אלימלך


 
שמלת חלומו של קים הייתה פנינים אמיתיות ויהלומים לבנים, כמו [הגלימה] שתוכננה על ידי יומי Katsura, שעלותו 8.5 מיליון דולרים.
כוכב הריאליטי בטלביזיה - שכבר היכרויות הראפר במשך שמונה חודשים ולאחרונה חזר מטיול רומנטי לרומא ובוונציה כדי לחגוג את יום הולדתה - הוא אמר להיות מתכנן ללכת במורד המעבר בשמלת חתונה של 8.5 מ'דולרים בהרגע ש גירושין משחקן הכדורסל קריס המפריס עשויים רשמיים.מקור ספר על אישור! מגזין קים כבר פניית מתכנני חתונה.המקור אמר: "קים היא החשיבה של שימוש בדוד Tutera, ש[ עבד עם] כולם מג'ניפר לופז לתכשיט לברברה וולטרס.""שמירה על קשר עם Kardashians" הכוכב הוא גם אמר שהוא משתוקק לאף החבר הקרובה שלהם ביונסה או סלין הדיון לשיר ביום המיוחד שלהם.המקור אמר: "הזמר האהוב של כל זמנים של קים הוא סלין דיון, ויש לה אנשיה להגיע אליה למחיר; בדרך כלל ביצועים פרטיים פועלים היטב מעל 6 מיליון דולרים."אפשרות נוספת שהם מאוד שוקלים היא ביונסה, שתהיה שם בכל מקרה."שמלת החלומות של קים תהיה פנינים אמיתיות ויהלומים לבנים, כמו [הגלימה] שתוכננה על ידי יומי Katsura, שעלותו 8.5 מיליון דולרים."קים אמרה בעבר החתונה הבאה שלה תהיה שונה מאוד לרב מיליוני נישואיה עם בעלה המנוכר קריס.היא אמרה: "זה תמיד היה החלום שלי להיות חתונה גדולה, וכשאנשים אמרו שעשיתי את זה מעל למופע, שהיה רק ​​לי:. אני מעל אבל בפעם הבאה, אני רוצה לעשות את זה באי רק עם החברים שלי ובני המשפחה וזהו. ".


הכתבה הובאה ע"י רחל פוגל אלימלך מאתר שואו אלטרנטיב 

תגובה 1:

  1. מעניין אותי כמה הם יחליטו לשלם על צילום חתונה, בטח יביאו פאפארצי שיסקרו להם את האירוע, ככה יחסכו עוד איזה 500 אלף דולר. (ובעצם גם יכסו את עלות החתונה כי ירשו להם לצלם).

    השבמחק