יום שני, 5 בנובמבר 2012

יום הולדת שמח לראפר דרייק

רחל פוגל אלימלך

זה לא מופרך להניח שדרייק, שהתחיל לחגוג 24 יום ההולדת מוקדם עם 2 Chainz באוקטובר בסוף שבוע השיבה הביתה של האוניברסיטה הווארד, רוצה את אותו הדבר Tity שתי שרשרות משתוקקות ל, את הסינגל "שיר יום הולדת".


מאת: רחל פוגל אלימלך

אבל נעליים גדולות בצד, ראפר היליד אוברי גרהם, רוצה מעריציו לבוא עימו לדרך אם לשפוט לפי הציוץ הוא נשלח ל9,000,000 חסידיו מכריזים כי חגיגת יום ההולדת 26 שלו הייתה מתחילה בסוף השבוע האחרון בוושינגטון: "מוקדם חגיגת יום ההולדת שלי @ Parkat14th בוושינגטון מחר בערב! "

תלמידים וקונצרט צופים שיצאו לראות Tauheed אפס פרצו וכמעט החלו מהומות כאשר Drizzy פגע במה עם החבר לשעבר במעגל Playaz אבל ראשים קרירים שררו והתכנית צעדה בו.

דרייק כבר נקש על מותרות החל Rolexes לרולס רויס פנטום בטקסטים שלו, כך שאין לנבא איזה סוג של מתנות אחרות שלא מspitter טורונטו יקבל, אבל את טוויטים כבר זרמו לאדם מול האוב מן האוהב של הקלטה קנדית בחור אמן Weeknd, שtweeted: ". שמח היום נולד drizzy @ דרייק"

הציוץ של ההבל Tesfaye היה ציוץ חוזר מעל 4500 פעמים כמעריצים הביע את תמיכתם בMC הכסף הצעיר.

אם לשפוט לפיו Retweet של הציוץ של @ Kenzumm, "אני חי ... לפרנסתו," בערב היום נולד, האיש שעשה Yolo אחד מראשי התיבות ביותר הנאמרים של השנה מתכנן באמת לחיות אותו היום ו לחגוג את הישגיו הרבים מאז השנה שעברה, הכוללים את פסוקי אורחים הרבים שהתדפקו מתוך הפרק על "Stay Schemin," 'ריק רוס "פופ זה" ושיתוף הפעולה יצא לאחרונה עם קנדריק למאר הצרפתי של מונטנה "צדק פואטי".


הפוסט הובא מאתר אמטיוי ע"י רחל פוגל אלימלך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה