יום שלישי, 13 בנובמבר 2012

ליל ויין כמעט עזב את הלייבל שלו


לדברים לנוער, ליל ויין כמעט הלך אחריו כשעזב את הכסף במזומן וראפר ויז החם לשעבר הסביר כי ווין היה יכול לעשות יותר כסף אם הוא עזב את התווית. הנוער הוסיף כי הוא ספקן לגבי כמה כוח יש יין וחושב שתינוק שמעכב את הכסף צעיר.

מאת: רחל פוגל אלימלך

הנוער הסביר כי וויין שקל לעזוב את כסף מזומן בחזרה באמצע שנתי ה -2000 ואף נראים המסמכים המשפטיים שלו כדי לקבל מושג כיצד לנהוג. "כאשר ווין היה מנסה להשאיר את כסף מזומן, אותו דבר. הוא מנסה לברר איך אני עוזב, מה שעשיתי, הוא רוצה לראות את הניירת שלי. הייתי כמו שאתה יכול לראות את זה, אבל אתה תצטרך לשלם לי על זה עכשיו, כי עכשיו אני יודע שאתה לא איתי. אתה בעצמך כי אני בהחלט בעצמי. אם אתה רוצה את הניירת ועזרה מהצד שלי, אני צריך להיות מתוגמל על זה, "אמר לנוער מורכב.

הנוער הסביר כי וויין בוודאי הציע משהו כדי שימשיך להתעניייין בYMCMB אומר, "ובכל זאת עד היום, וויין באמת חטף מכות מכל הכסף ולקח חוזה נוסף. זה חלק שאני אף פעם לא הבנתי. אני נחתמתי לאוקיינוס ​​האטלנטי וג'יי זי הייתי נרגש על כך מפני שעכשיו אנחנו עומדים לקבל את הכסף שלנו. זה מה שאני באמת רוצה. רציתי שהוא יעזוב. פתאום הוא חתם חזרה אני כמו, "לעזאזל, איזה סוג של עסקה שהוא קבל עובד?"

אבל בלי קשר למה שהוא עושה עכשיו וויין, נוער אינו רואה בחברה אי פעם מעבר לשליטתו מלאה, כי התינוק לא יאפשר זאת. "אם אתה שם לב חותם הצעיר כסף / כסף מזומן, חלק מהדברים שצריכים לומר כסף צעיר לא אומר כסף צעיר. אני יודע שאני ותינוק יודע רונלד [וויליאמס "סלים"]. הם לא נותנים את הכח של החברה שלהם. לא אכפת להם כמה גדול ויין מקבל, הם לא מוותר. אם אני לא מקבל את זה, והוא אינו מקבל אותה, "אמר לנוער.

הפוסט מאתר ג'ובניל ע"י רחל פוגל

תגובה 1:

  1. שמי, מאיה אליהו אחרי 12 שנות נישואים, בעלי ואני רבנו בצורה כזו או אחרת עד שהוא עזב אותי לבסוף ועבר לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שהם לעולם לא יראו את אביהם שוב. ניסיתי להיות חזקה רק כלפי הילדים, אבל לא הצלחתי לשלוט בכאב שייסר את ליבי, הלב שלי התמלא בצער ובכאבים כי באמת הייתי מאוהבת בבעלי. אני חושב עליו כל יום ולילה ותמיד הלוואי שהוא יחזור אליי, הייתי ממש מוטרד והייתי זקוק לעזרה, אז ביקשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שמציע שד"ר אלאבה יוכל לעזור לשעבר שלו לחזור. אז הרגשתי שאני צריך לנסות את זה. פניתי אליו והוא אמר לי מה לעשות. עשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות לאחר מכן בעלי באמת התקשר אלי ואמר לי שהוא מאוד מתגעגע גם לילדים, כל כך מדהים!! אז, אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. הנישואים שלנו היו חזקים יותר מבעבר, הכל הודות לד"ר אלאבה. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אלאבה היה אשף אמיתי וחזק. אני תמיד אתפלל שהיא תחיה הרבה זמן לעזור לילדיה בשעת צרה, אם את כאן וצריכה בחזרה אקסית או שבעלך עבר לאישה אחרת, תפסיקי לבכות, צור קשר עם גלגל האיות העוצמתי הזה מיד. הנה כתובת הדוא"ל שלו ליצירת קשר בכתובת: {dralaba3000@gmail.com} או WhatsApp / viber אותו באמצעות איש הקשר שלו למטה +1(425) 477-2744 תודה לך ד"ר אלאבה.

    השבמחק