יום רביעי, 7 בנובמבר 2012

מיילי סיירוס: "אני הקאתי על במה כמו ג'סטין ביבר"

לא כמו מועדון (לא כל כך) סודי של spewers המפורסם הוא
מיילי סיירוס הופיע בתכנית הלילה עם ג'יי לנו אתמול בלילה, וכמו גם ספורט עליון bralet שהשאיר מעט מאוד מקום לדמיון, דבר גם על קיא.


מאת: רחל פוגל אלימלך

כפי שאתה עושה.

רחל פוגל אלימלך
הזוג דבר על sesh האחרון של ג'סטין הביבר על במת הקיא שהלך נגיפי אחרי אוהד שנתפס רגע spewy במצלמה, כאשר מיילי גילה כי היא הייתה באותו המצב.

"זה קרה לי פעם אחת והייתי ממש טוב, כי יש לי מספיק מהיר את הבמה והאמא שלי ישבה שם עם דלי," היא אמרה לנו.

"אבל אני פשוט המשכתי ללכת קדימה ואחורה, כאילו, 'אני אחזור תוך חמש שניות,' ואז חזרתי ויגיד, 'הנה אני כולם, נהדר [פי ניגוב], שורה הראשונה מצטערת, כל מה שאתה עכשיו יש לי שפעת. "'

כמה נחמד. ובכל זאת, אנחנו מתרשמים מהמקצועיות של שניהם אל Biebo ומיילי. אנחנו לא בטוחים שאנחנו יכולים להתמודד עם קהל צורח רק שניות הם זורקים את ארוחת הצהריים שלנו.

מה אתה חושב?

כדי לצפות בראיון של מיילי סיירוס לחצו רחל פוגל אלימלך

המאמר הובא ע"י רחל פוגל אלימלך מאתר שוגר סקייפ
  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה