יום שלישי, 6 בנובמבר 2012

הג'קסונים בפעולה


"מייקל יהיה איתנו ברוחו. יש בהחלט יהיו רגעים אינטימיים ", אומר ג'קי ג'קסון בקונצרט הקרוב על ידי הג'קסונים בקואלה לומפור בחודש הבא.


מאת: רחל פוגל אלימלך

אח 61-בן של MJ המאוחר נשמע נלהב בטלפון מוושינגטון.

כרגע בסיבוב ההופעות באמריקה לפני הכותרת עולמית, ריצת איחוד הג'קסונים האגדית בהחלט הקדישה למייקל שמת בשנת 2009.

 "זה חלום שהתגשם", אומר ג'קי של הסיור. "אין שום דבר כמו שכל האחים על במה באותו הזמן ועד כה זה היה כיף אדיר עם כמה מקרי מרייר".

הוא מחולק את הבמה עם טיטו, 59, ג'רמיין, מרלון ו57, 55, כחלק מסדרת 2012 אחדות הסיור להביא את הקהל רוקד במורד נתיב זיכרון מלא נשמה ופאנקי באצטדיון Negara.

"תהיה מחווה למייקל אבל אני לא אקלקל אותו באומרו יותר", הוא מוסיף.

באשר לסיור אחדות השם, הוא מסביר: "אחדות היא על הבאת אנשים יחד והפצת האהבה ברחבי העולם עם המוזיקה שלנו."

 מקבל יחד לחזרות באולפן היה חלק קל, אומר ג'קי שמבוסס כיום בלאס וגאס ומפעיל שתי חברות תקליטים - תקליטי Jesco והפוטוריסטית בידור.

 "הכול פשוט התחבר והרגיש כאילו שמחליק לתוך זוג מרופט אבל נוח מאוד על נעליים", הוא אומר. הקבוצה, היה סיורה האחרון כדרך חזרה הג'קסונים בשנת 1984.

ג'קי מודה שהיה קשה לשים את רשימת השירים ביחד לסיור האחדות. "זה היה קשה לבחור. היו שם המון שירים לארוז ב", הוא אומר. "אבל אל תדאג, תהיינה מחרוזות ואוהדים לא מתגעגעים לשמוע את השירים האהובים עליהם."

מצפה קלאסיקות מהתקופה שנתי ה -1970 מוטאון (כאשר הקבוצה הייתה ידועה כג'קסון 5) לשירים משנת 1980.

 יתכונן להתרגש שוב על ידי מגניב עוקב כגון אני רוצה אותך בחזרה, ABC, לעולם לא אוכל להגיד להתראות, רוקד מכונית ומאשים אותו על בוגי.

 "אבל יש כמה הפתעות ושירים פחות ידועים, כמו גם, כך שזה רשימה מאוזנת", אומר ג'קי.

ג'קסון 5 במקור היו מורכבים מג'קי, טיטו, ג'רמיין, מרלון ומייקל ונחתם למוטאון בשנת 1968. כאשר האחים עברו לשיאי אפים בשנת 1976, החליף את ג'רמיין ורנדי הקבוצה שינתה את שמה להג'קסונים.

 האחים היו ידועים בנוכחותם המגנטיות הבמה והופעה חיה ללא דופי והלחינו תמהיל קליט של R & B, סול, פאנק ולחני פופ. Multiplatinum המעשה היה הקבוצה הראשונה אי פעם יש ארבעת הסינגלים הראשונים שלו פגעו # 1 במצעד בילבורד.

 Revolutionising מוסיקה ותרבות הפופ, הקבוצה הפכה לסנסציה עולמית עם תשעה # 1 להיטים ו14 10 להיטים. אחד משיריה הנצחיים, אני אהיה שם, נותר בודד הנמכר ביותר בהיסטוריה של מוטאון.

 בשנת 1997, הג'קסונים התגייסו באופן רשמי להיכל הרוק ורול של תהילה והפכו לקבוצה הכי הצעירה שתקבל את הכבוד הזה.

כשנשאל על אלבום הופעה חי של הסיור או חומר חדש, ג'קי אומר: "הכל אפשרי. אנחנו הולכים לאולפן כדי להקליט כמה דברים חדשים, שירים עכשוויים חדשים אבל עם אווירת שהג'קסונים, נראה איך זה הולך ".

 באשר לקונצרט הקרוב כאן, שמוצג על ידי הפקת בידור Offshore, ג'קי מדגיש כי זה יהיה חגיגה מוצקה 90-דקה. "צפה לכיף, התרגשות ואנרגיה, כמו גם ריקודים", הוא אומר. "ולא רק לנו. אני בטוח כי אלה שבקהל יהיו לרקוד יחד מדי. "

הפוסט הובא ע"י רחל פוגל אלימלך מאתר אן.אס.טי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה